Mască miraculoasă pentru cresterea parului – „Ard in flacari!”

Standard

Sper sa nu ma dea in judecata domnişoara Lesco, dar nu am gasit o denumire mai potrivita pentru aceasta masca „fierbinte” cu pulbere de muştar! (planul B  era ” Rabdă babo la frumuseţe!”, dar am zis că-i mai bine să nu-mi forţez norocul  :)
       Reteta mastii este foarte simplă si se bazează în principal pe faptul că muştarul, încălzind pielea capului, provoacă un aflux de sânge către foliculii de par, stimulându-i puternic.1353931159_maska-iz-gorchicy
-2 linguri de mustar pudra uscata (eu am găsit la Plafar muştar boabe şi l-am dat la râşniţă),
-2 linguri de apă caldă
-1 galbenus de ou
-2 linguri ulei de măsline ( piersica, migdale, brusture, sau orice alt ulei cosmetic)
-2 lingurite de zahar (cu cat punem mai mult zahăr, cu atât va fi „mai agresiv” mustarul)
Aplicâm pasta obţinută pe „cărări”, facute cu pieptenele, încercând să atingem doar scalpul şi rădăcinile părului, fără a-l afecta pe lungime, în special dacă e vopsit şi uscat, şi mai ales vârfurile, care de obicei sunt foarte uscate (pentru un efect mai spectaculos putem face concomitent cu masca o lubrifiere a restului de păr cu orice ulei cosmetic încălzit). Înfasuram capul cu o folie de celofan,peste care legăm un prosop, un fular încălzite, sau o căciuliţă, ca să ţină căldura. Fiecare foloseşte ce îi place mai mult. Timpul de acţiune al măştii va fi de minim 15 minute,optim fiind 1 oră, în funcție de cât de tare ne frige pielea. Dacă senzaţiile sunt tolerabile, este mai bine să umblăm aşa o oră, visând la o coamă regală! :)))
851360398Doar dacă simţim unadevărat „război nuclear” pe cap şi ne vine să sărim pe geam, ne vom limita la doar 15-20 de minute.Cu timpul, va surveni obişnuinţa. Oricum, pielea capului nu are de suferit deloc, în ciuda senzaţiilor tari.😀 Clatim cu apă călduţă şi aplicăm un balsam bun, pt 10 min, sau dacă mai avem vre-o altă mască hrănitoare sau regenerantă păruliui, o putem aplica şi pe aceea, pe scalp. Asta deoarece pielea preîncălzită va absorbi mult mai bine toate substanţele hrănitoare. La părul uscat şi vopsit tratarea vârfurilor cu uleiuri sau seruri speciale e obligatorie..
.
Masca cu muştar se face o dată pe săptămână, sau chiar de 2 ori în cazul părului  foarte gras. Asigura o crestere de minim 5 cm pe luna.
 Dacă dorim cu adevărat să ne crească părul în ritm accelerat, să capete volum şi densitate, masca se va face cel puțin timp de 2 luni. Iar când rezultatul va fi deja vizibil, nu ne oprim! Succes!  :)
De Masha Rasputina
nar

102 responses »

  1. eu mi-am facut de 3 ori, de 2 ori mi-am facut cu apa calduta (aproape rece), 1 data mi-am facut cu apa fierbinte. atunci cind mi-am facut cu apa calduta, din capul meu aproape iesea flacari (:(:(:, iar cind mi-am facut cu apa fierbinte, nu am simtit nimic, de parca nici nu aveam acea masca pe par. Concluzie : fetelor, incercati cu apa calduta. succes.

  2. Incerc si eu in momentul asta aceasta masca, doar ca eu am pus praf de chilli, si am pus mai putin ..1 lingura de frica sa nu ma usture foarte tare . Nu simt nici o arsura ..deci probabil o sa incerc data viitoare cu 2 linguri . Sper sa aiba efect !🙂

Lasă un răspuns

